We gaan op reis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin en Marjolein - WaarBenJij.nu We gaan op reis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin en Marjolein - WaarBenJij.nu

We gaan op reis!

Door: Marjolein en Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjolein

03 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Het appartement is verhuurd, de banen zijn opgezegd en de tickets (nog niet) binnen.

Zondag 15 juli vertrekken we naar RIO DE JANEIRO!

Tot en met november hebben we een globale planning omdat we voor het tyfoon seizoen de eilanden in de Pacific willen bezoeken, daarna zien we wel.

Ons reisschema ziet er als volgt uit;
Juli: Rio de Janeiro -> Iguacu (Brazilie)
Augustus: Peru -> Bolivia
September: Noord Chili -> Peru
Oktober: Santiago (Chili) -> Paaseiland -> Tahiti (Frans Polynesie)
November: Fiji -> Tonga
December: Australie
2008: Zuid-oost Azie -> India -> Dubai

De 18 vliegroutes liggen vast, maar alle data kunnen gewijzigd worden.

Nog 42 dagen! Voor die tijd spreken we jullie natuurlijk nog wel, maar nu weten jullie alvast alles.

p.s. Marjolein d’r emailadres is gewijzigd: marjoleinvanderaar@gmail.com

  • 05 Juni 2007 - 10:44

    Marieke:

    ja, hoor... daar gaan ze weer! Jaloers.. ik??? jep, maar ik gun het jullie van harte!
    Ik ga jullie volgen en het wordt hopelijk wederom SUPER!

    Ik zie jullie snel
    Liefs
    Marieke

  • 06 Juni 2007 - 18:58

    Jacobien:

    Ik ben ook jaloers!!!!!!!!!!!!!!
    Wil mee.......

  • 12 Juni 2007 - 20:22

    Inger:

    Zie jullie in... (ff checken)... december?! We mailen tzt wel wie waar precies is.. australie is zooooo groot. Veel plezier overal! Liefs, Inger.

  • 04 Juli 2007 - 09:10

    Liesbeth L:

    Hier nog een jaloerse! :-p

  • 13 Juli 2007 - 12:10

    Dymphy:

    Vanuit Rosmalen wens ik jullie een heel voorspoedige reis
    veel genieten van de mooie dingen onderweg en van elkaar
    Groetjes DYMPHY

  • 13 Juli 2007 - 13:06

    Roos:

    aaaaaaaaahhhhhhhhhh wat fijn! En wat werkt het aanstekelijk. We zijn ook alweer onze volgende reis aan het bedenken. Dus als jullie terug komen gaan wij weer bijna weg hihi! Safe travels. X

  • 15 Juli 2007 - 09:35

    Heidi:

    Als het goed is zijn jullie nu aan 't vliegen. Ik hoop al een eindje van nederland vandaan want boven mijn huisje is het onweer en bliksem! Goede reis!

    Liefs Heidi

  • 15 Juli 2007 - 14:00

    Annechien:

    Gaaf zeg! Heel veel plezier en een goede reis.

    Groetjes Annechien

  • 16 Juli 2007 - 09:35

    Gys:

    Leuk onthaal in Rio ! Net het Braziliaanse supereinde van Copa America meegemaakt. Veel plezier op soort carnaval in Rio, maar dan in juli.

  • 17 Juli 2007 - 08:14

    Linda:

    Ola! Veel groetjes uit het zonnige Els Poblets (het vrije leven bevalt uitstekend!) en heel veel plezier in RIO!!

  • 18 Juli 2007 - 20:37

    Jeroen:

    He Marjolein en broertje,
    Veel plezier in t maracana stadion!

  • 19 Juli 2007 - 19:12

    Priscilla:

    Hoi Marjolein en Erwin!

    Ik ben heel benieuwd hoe jullie eerste week in Zuid - Amerika is bevallen. Ik neem aan dat alles goed is. Jullie zullen nog wel geen tijd hebben gehad om een bericht te plaatsen, but I''ll keep checking. ls jullie online zijn, bekijk dan ook eventjes mijn website. zuidenmiddenamerika.web-log.nl.
    Heel veel plezier en tot mailse!

    Groetjes,

    Priscilla
    (het meisje van de vlucht Amsterdam - Madrid).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 April 2008

Op de valreep

16 April 2008

Kokosnotenland en Goa

23 Maart 2008

'Incredible India'

07 Maart 2008

THAILAND!!!!!!!

13 Februari 2008

Chuc Mung Nam Moi
Erwin en Marjolein

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 27980

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: